چگونه Galaxy S4 را به یک کنترل همه‌کاره تبدیل کنیم
 
تکنولوژی جدید

Samsung-Galaxy-S4-and-extensive-remote-control
 سال‌ها قبل Nokia اولین گوشی دارای فرستنده‌ی مادون قرمز(IR) را به بازار فرستاد. افراد از طریق این تکنولوژی می‌توانستند اطلاعاتی از قبیل عکس، فیلم، و … را بین گوشی‌های دارای این فناوری منتقل کنند.بعد از این فناوری بلوتوث آمد و انتقال اطلاعات به وسیله‌ی امواج IR دیگر کاربرد نداشت زیرا سرعت آن از بلوتوث بسیار پایین‌تر بود و در حین انتقال اطلاعات می‌بایست دو گوشی روبروی هم دیگر قرار می‌گرفتند. کاربرد دیگر فرستنده IR در گوشی‌های تلفن همراه خاموش و روشن کردن تلویزیون‌های سطح شهر و پشت مغازه‌ها بود که برای بعضی از افراد نوعی تفریح به شمار می‌رفت. با از مد افتادن این کار دیگر هیچ کاربردی برای فرستنده‌های IR در گوشی‌های تلفن همراه وجود نداشت. به همین خاطر تولید کننده‌ها دیگر فرستنده‌ی IR بر روی گوشی‌های خود نصب نکردند.
حال سامسونگ با نصب فرستنده‌ی IR بر روی گوشی هوشمند Galaxy S4 و استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند امروزی به همراه قابلیت کنترل کردن تلویزیون سعی دارد دوباره این فرستنده‌ها را به بازار گوشی‌های تلفن همراه بیاورد.
فرستنده‌ی IR درون Galaxy S4 توسط نرم‌افزار WatchOn که به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است کار می‌کند. این نرم‌افزار تنها تلویزیون را خاموش و روشن نمی‌کند. بلکه با دریافت اطلاعات برنامه‌های تلویزیونی و نظر سنجی از شما برای متوجه شدن سلیقه‌تان می‌تواند برنامه‌ها و شبکه‌هایی که شما احتمالاً به آن‌ها علاقه خواهید داشت را به شما معرفی کند.
امروزه که بینندگان برنامه‌های تلویزیونی با صدها و یا شاید بیشتر از هزار شبکه‌ی تلویزیونی روبرو هستند که هر کدام ۲۴ ساعت در روز برنامه پخش می‌کنند، این برنامه می‌تواند نقش قابل توجهی در تنظیم کردن وقت بینندگان داشته باشد.
با اجرای نرم‌افزار WatchOn برای اولین بار، با یک سری سوالات شخصی در مورد علاقه‌هایتان مواجه می‌شوید. این سوالات به این خاطر است که بعداً برنامه‌هایی که احتمالاً دوست خواهید داشت به شما معرفی شوند.اگر نمی‌خواهید به این سوالات جواب دهید می‌توانید گزینه‌ی Skip را بزنید. البته هر موقع که می‌خواهید می‌توانید به تنظیمات برنامه بروید و جواب این سوالات را تغییر دهید.Galaxy S4-WatchOn
بعد از این مرحله به صفحه‌ی اصلی نرم‌افزار می‌روید. اکنون احتیاج دارید تلویزیون خود را با گوشی هماهنگ کنید. برای این کار آیکون کنترل در گوشه‌ی راست و بالای صفحه را انتخاب کنید و گزینه‌ی Set up now را بزنید. با انتخاب این گزینه خود نرم‌افزار شما را راهنمایی می‌کند تا گوشی را با تلویزون هماهنگ کنید. ابتدا از شما می‌خواهد تلویزون را خاموش کنید. بعد کدهای مختلف را انتخاب می‌کنید و می‌بینید که کدامیک می‌توانند تلویزون راروشن کنند.
بعد از تنظیم تلویزون اگر خواستید می‌توانید دستگاه‌های دیگر مثل DVD Player را نیز با گوشی هماهنگ کنید. برای این کار در Settings گزینه‌ی Room و سپس My Room را انتخاب کنید. سپس My Devices را باز کنید و نوع دستگاه مورد نظر را از لیست نشان داده شده انتخاب کنید. حال همان فرایندی که برای تلویزون انجام دادی براید آن دستگاه نیز انجام دهید تا با گوشی هماهنگ شود.
در قسمت Room گزینه‌ای به نام Add Room وجود دارد. با انتخاب این گزینه می‌توانید تعداد مکان‌های مورد نظر که در آن‌ها تلویزیون و دیگر دستگاه‌ها وجود دارند را افزایش دهید.
بعد از این کارها به صفحه‌ی اصلی کنترل بروید. در آنجا علاوه بر گزینه‌های معمول کنترل‌های تلویزیون یک علامت بعلاوه مشاهده می‌کنید که بوسیله‌ی آن می‌توانید کانال‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید تا در بالای صفحه‌ آیکون آن‌ها ظاهر شود.
هر دفعه که WatchOn را باز می‌کنید، لیستی از برنامه‌های پیشنهادی به شما نشان داده می‌شوند. شما می‌توانید هر برنامه‌ای که می‌خواهید Like یا Dislike کنید تا گوشی متوجه شود کدام برنامه‌ها را باید به شما پیشنهاد بدهد. یا می‌توانید برای یک برنامه Reminder بگذارید تا با فرارسیدن وقت تماشای آن برنامه، به شما یادآوری کند.
می‌توانید بین برنامه‌های مختلف جستجو کنید و یا با استفاده از Channel Guide لیست تمام برنامه‌های پیشنهادی و غیره را ببینید.

personalized_1_610x542

اگر برنامه ای را به اشتباه Dislike کردید و دیگر آن به شما پیشنهاد داده نمی‌شود و یا به اشتباه Like کردید می‌توانید در تنظیمات در قسمت Profile، برنامه‌هایی که Like یا Dislike کرده‌اید را تغییر دهید.
در استفاده از این برنامه یک سوال اساسی وجود دارد. آیا باید برای هر بار استفاده از کنترل تلویزون، گوشی را از حالت قفل خارج کنیم؟
برای رفع این مشکل راهکارهای مختلفی در تنظیمات نرم‌افزار در نظر گرفته شده است.
در تنظیمات نرم‌افزار و در قسمت notifications با انتخاب گزینه‌ی Auto display می‌توانید دکمه‌های کنترل را بر روی صفحه‌ی قفل ببینید تا برای هر بار استفاده مجبور نباشید صفحه‌ی قفل را باز کنید.
البته نمی‌خواهید همیشه و در همه‌جا با روشن کردن گوشی کنترل تلویزیون را ببینید. به همین خاطر تنظیم دیگری نیز وجود دارد که باید انجام دهید. بعد از انتخاب Auto display گزینه‌ی Home را انتخاب کنید. تا با وارد شدن به خانه کنترل فعال شود. حال گزینه‌ی Select mحethod را بزنید. حال باید بگویید که گوشی از کجا بفهمد که وارد خانه شده‌اید. بهترین گزینه‌ای که عموم افراد می‌توانند انتخاب کنند گزینه‌ی Wi-Fi است.
گزینه‌ی دیگری که می‌توانید انتخاب کنید گزینه‌ی Show remote control on notification panel است. با انتخاب این گزینه یک مینی کنترل در قسمت Notifications گوشی ظاهر می‌شود. (برای دیدن Notifications باید نوار سیاه‌رنگ بالای صفه را به پایین بکشید.)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 58671
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1